Friday 20 July 2012

HATI SAYA SUDAH PUNAH

jam dinding sudah menunjukan 7 pagi ,, entah kenapa lah di pagi  hari permulaan puasa ini  saya berasa sangat-sangat sedih dan syahdu,saya pun tak tahu kenapa,, mungkin saya berasa kesal dengan dosa-dosaku agaknya,ya alllah ya tuhan ku kau ampunilah segala dosa-dosa ku,sesungguhnya aku terdiri dari kalangan orang-orang yang zalim.pada hari sabtu yang cerah dan hari yang mulia sempena awal ramadhan ini dengan hati yang ikhlas saya nak meluahkan hati tentang kisah saya pada masa ini yang saya rasa amat menyedihkan pada diri saya,saya sekarang betul2 dalam kesedihan yang amat teramat, sebab cinta yang saya impikan tidak seperti apa yang saya bayangkan dan cinta saya sekarang tidak mendapat restu keluarga saya hanya kerna awek saya bermasalah,disaat saya menulis di blog ini dengan pemikiran waras dengan hati yang punah saya menyatakan inilah pengalaman yang saya tak pernah-pernah saya terfikir untuk melaluinya dan tak pernah-pernah saya bayangkan yang saya akan menhadapinya pelbagai masalahm,inilah first time benda ini terjadi dalam hidup saya yang saya tak tahu nak pilih cinta atau keluarga,tapi disudut hati kecil saya saya tetap mengutamakan keluarga saya dahulu dan baru lah tentang perasaan cinta ,saya tak tahu hendak cakap bagaimana,ini semua disebabkan mulut kawan awek saya yang bercerita bukan2 ,saya sangat cinta kan kekasih saya,dan saya tak akan tingaalkan dia sayang saya tidak boleh diungkapkan dengan kata2,memang saya cintakan kekasih saya sedalam-dalam nya sampai suatu saat saya pun tak tahu kenapa kenapa saya begitu mencintai dia bukan kerna dia cantik bukan kerna dia lawa bukan kerna dia boleh dipakai tetapi saya pandang pada hati dia,dan mungkin juga saya pernah berjanji kot pada diri saya dahulu yang sesiapa yang menjadi first love saya saya akan mencintai dia gila vavi,itu memang janji saya dan pegangan saya dari saya form 1, seriuz saya cakap saya tak pernah bercinta sebelum ini,sebab dulu saya amat merendah diri dan saya memang tak ada keyakinan diri bab rasa diri tak handsome.pernah juga dulu time-time sekolah pernah juga ada perempuan ngurat saya tetapi masa tu saya seorang pemalu,pemalu tersangat-sangat sampai bercakap dengan perempuan tak tengok mata perempuan tau,memang pemalu tahap gaban.hehe3 tapi itu dulu sekarang saya dah tak pemalu sangat,sebab saya semakin matang dan dewasa jadi tak yah nak jadi pemalu2,haha nyanyah plak saya write ni. urmm walaupun hidup saya sekarang kan bagaikan berada di dalam kapal yang tinggal tunggu masa untuk karam sahaja, tetapi saya nak mengatakan yang saya sayang family saya dan awek saya,eqien tolong jangan tinggal kn saya ea jika awak ada baca apa yang saya tulis ni sebab saya nak meluahkan apa yang berada dalam hati saya,saya sekarang betul2 bingung dan dalam kesusahan  dan mungkin ini pembalasan orang yang melakukan dosa kot,ya allah ampunilah dosaku ya allah, ampunilah dosaku.saya harap apa yang saya tulis ini dapat melegakan hati saya<3 saya sayang awak<3