Friday 20 July 2012

JIKA ITU TAKDIRNYA

“eqien, eqien… nazmi rindu eqien…”,nazmi sayang eqien …” saya menangis ketika ini ,.sungguh saya  menyesal sekarang sebab first2 saya berjumpa dengan awak eqien,saya tak menhargai awak,saya wat endah tak endah kat awak,awak jadi awek saya pun saya layan biasa2 je, maafkan saya eqien,maafkan saya.,tangisan air mata mula membasahi pipiku,,eqien sesungguh nya saya ingin menyatakan perasaan cinta dan kasih sayang saya hanya untuk awak saja sayang,, hanya untuk awak saja ,,tidak ada selain dihati saya cuma ada awak saja,, awak lah kehidupan  saya eqien walaupun banyak rintangan dan dugaan ketika bercinta dengan awak,,tetapi saya tak kisah,, sebab awak kekasih saya,, dan saya sangat sayangkan awak,, jadi saya rela menghadapi semua itu bersama awak,,awak nak tahu awakkan first love saya kn,, jadi saya memang sangat cintakan awak eqien,, saya sangat sayangkan ,, awak tahu,, tetapi saya tak tahu eqien sama ada awak mencintai saya atau pun tak,, saya tak tahu adakah awak sayangkan saya ke tak ,,saya pun tak tahu sama ada awak sekarang sedang mempermainkan hati saya atau tak,,saya pun tak tahu sema ada awak jujur atau curang dengan saya ,saya tak tahu,,cuma saya nak cakap ,, awak tolong jangan mempermainkan perasaan saya k,, tolong lah jangan lah mainkan hati saya sebab saya dah betul2 mencintai awak,,awak tolong jangan curang dengan saya,,boleh tak,, saya sungguh risau sekarang sebab time saya tulis ni saya bercakap mengunakan hati saya dan saya dapat merasakan yang awak tak jujur dengan saya eqien,, jujur saya cakap ,, saya rasa awak  curang dengan saya dan awak akan tinggalkan saya eqien,, maaf jika saya berkata sedemikian sebab hati saya tak pernah menipu tau,, jika saya nak tahu sesuatu saya akan berkata pada diri dan hati saya,, dan hati saya mengatakan yang suatu hari nanti awak akan meninggalkan saya eqien bukannya saya,, awak yang  akan meninggalkan saya ,,saya tahu kehidupan awak pada masa lalu sungguh menyedihkan tetapi saya tak kisah,, sebab saya boleh menerima zaman silam awak,, saya akan cuba menerima kesilapan awak yang lalu walaupun hati saya cukup terseksa ,,tapi tak per saya kan belajar menerimanya okey,,eqien  saya harap saya dapat kekal dengan awak selamanya dan saya harap jika suatu hari nanti tuhan mengatakan yang kita tiada jodoh ,, saya harap saya dan awak akan terima ketentuan itu,, walaupun saya dapat merasakan yang saya mungkin tak dapat menerima jika awak tak ada dalam kehidupan saya,,saya mungkin akan merana dan mungkin tak akan bercinta lagi sebab semua kasih sayang saya telah diberikan kesemuanya kepada awak eqien,,saya harap cinta kita kekal abadi forever and ever ,,