Tuesday 6 March 2012

saya rindu rambut saya

hai kwan2,hari niey saya nk cerita yang saya rinduu at my hair .nak tawu nape saye rindu rambut saya? sbb nye saye simpan rambut sye dkat 1 tahun tauu .hari2 mak saya suh ptong   rambut tau tp saya buat tak pham je,saya nak je cakap rambut kita ke rambut mama,hahaha tak baik kn klu ckp mcm to derhaka you know,anything that we're doing us must do good to parents ok . da lh mlz nk banyak cakap, lagi satu saya nk pesan  kalau nk rambut panjang jangan sampai berkutu jaga rambut ok shampoo sentiasa.

 "handsome kn saya"

Ha niey lg handsome time2 last rambut panjang
ingatkan aku nak letak gambar dari mula-mula aku bela rambut dari bulan satu sampai bulan 13 belas.???
ada pula bulan 13 belas kan hehehe bulan 1/2011 sampai bulan 1/2012 sekali aku tengah copy paste nk buat folder baru nak buang pic-pic yang tak masyuk boleh pula terdelete kan semua folder gambar  kan pergh binawe betul selamat aku ada save sikit gambar kat dalam thumbdrive. kalau tak macam bodoh je kn selama aku amik gambar cam baik tak payah ambik.memang macam aku nak lempar je kn komputer aku tapi nak buat macam mana benda da jadi kena terima je la.
URMMM ..
tak baik marah-marah nazmi sabar itu separuh daripada iman
 (aceh nk bermuzakarah pulak huhu)